KIND 3D Virutal All-IN-ONE Set(KD-3DVC6N+KD-C25UH-B)

novu

KIND 3D Virutal All-IN-ONE Set (KD-3DVC6N+KD-C25UH-B)

Questu hè un pacchettu di ripresa virtuale 3D custituitu da una macchina virtuale all-in-one 3D portatile KD-3DVC6N è una camera PTZ integrata di cuntrollu di camera 4K di qualità di trasmissione KD-C25UH-B.Hè un pacchettu di suluzione generale applicatu à u studio virtuale, a produzzione di micro-video, diversi studi video virtuali, è a ripresa in situ cù esigenze di scena.

1

Stu pacchettu di ripresa virtuale 3D hà i vantaghji di funzioni cumplete, corpu ligeru, petite è portabilità faciule.U pacchettu di sparatu integra parechje parte, è hà parechji vantaghji nantu à i prudutti simili.

Parte audio:A macchina virtuale all-in-one tridimensionale KD-3DVC6N hà un mixer digitale hardware integratu, un mixer analogicu è un ritardatore audio, furnisce cinque gruppi di alimentazione di fantasia 48V, supporta l'ingressu direttu di microfoni prufessiunali, è pò ancu incrustà audio digitale. cù camere Mixing, attraversu l'aghjustamentu di u ritardatore audio hardware integratu, pò risponde à i requisiti di sincronizazione audio è video di l'audio digitale integratu è l'audio di microfonu analogicu è a sincronizazione audio è video sintetica.Hè un sistema cumpletu di trasfurmazioni audio senza alcun equipamentu esternu.

Parte Video: cumpresi tutti l'input di l'interfaccia video, u flussu IP di a rete è l'accessu à u schedariu locale, SDI, HDMI, NDI, Stream, SRT, DDR (video, file, PPT) all-interface mixing all-digital, imballaggio in linea Alpha, sottotitoli CG, DVE, è ottu gruppi di cambiu di lente virtuale 3D riccu, etc., facenu u cuntenutu video estremamente riccu.Utilizendu a tecnulugia di chjave più avanzata di l'industria - a tecnulugia di maschere di scansione full-frame, pò taglià l'imaghjini puliti ancu in ambienti luminosi.L'algoritmu GPU di u mutore virtuale 3D attuale hè appiicatu cù parechje tecnulugia di punta in l'industria.Face u sistema quasi omnipotente in u video.

2
3

U sistema all-in-one furnisce ancu un sistema di chjama di direttore è un sistema di prontu di direttore Tally, un sistema di cuntrollu CCU di càmera PTZ cumpletu, un sistema di esecuzione rapida di hardware CG-Alpha indipendente, ottu setti di cambiamentu di scena, sei setti di cambiamentu di lenti di input. , è dui gruppi di commutazione DDR locale.Sistema di 64 bit, core di codifica 4K, sistema di registrazione in diretta, etc., facenu u sistema KD-3DVC6N estremamente putente.

4

A camera in questu pacchettu hè una camera PTZ integrata cuntrullata da camera 4K di qualità broadcast KD-C25UH-B, chì hè una camera PTZ di qualità broadcast.A camera usa un broadcast-grade 1/2.5 Exmor RS CMOS 3840 × 2160 4K imager, zoom otticu 4K 20 volte, SRZ 4K 30 volte, HD 40 volte;l'effettu di l'imaghjini ùn hè micca inferitu à e camere di trasmissione prufessiunali di marchi internaziunali famosi, 0.1 ~ 300 ° / sec gimbal di servomotore d'alta velocità, u gimbal hè veloce, Alta precisione, mute, stabile iniziu è frenu, ùn importa micca a spinta. è tira u cuntrollu di a lente di a camera, o a linearità di u cuntrollu di u pan, tilt è tilt di a testa di a camera, hè una camera PTZ prufessiunale per a ripresa di video.A camera vene cun un Tally Tally tricolore à 360 °.

3D virtuale all-in-one KD-3DVC6N è a camera PTZ KD-C25UH-B sò cunnessi da un cable SDI, chì pò realizà rapidamente u video, l'audio, u cuntrollu PTZ, u cuntu, è una altra trasmissione di signali da trasportà è simplice di implementà.

U sistema di pacchettu di tirò furnisce un cuntrollu remoto cù una trasmissione bidirezionale.Un utilizatore pò sparà, cambià, arregistrà è trasmette in diretta, salvenendu a forza di travagliu è producendu opere soddisfacenti à pocu costu.

480正右下45度

Lista d'equipaggiu di pacchettu di tirò virtuale 3D

1. Camera: Camera KIND è cuntrollu all-in-one camera KD-C25UH-B × 1;(standard)

2. 3D virtual all-in-one machine: KD-3DVC6N × 1;(standard)

3. Tripode: tripode in fibra di carbone C6620A × 1;(opcional)

4. Micròfonu wireless: Micròfonu wireless KD-KW50T×1 set;(opcional)

5. Keying green background: standard bracket keying green screen × 1 set;(opcional)

6. Control remoto: telecomando RF bidirezionale (cambià, arregistramentu, stop, pause, broadcast live) × 1;(standard)

7. Cable: un set cumpletu di cables × 1 set;(standard)


Tempu di Postu: Feb-15-2022