How to Use Zoom for Professional Online Course

novu

Cumu aduprà Zoom per u Corsu Professionale in Ligna

U video in linea hè diventatu u strumentu di cumunicazione più pupulare per e cunferenze cummerciale è l'educazione scolastica durante a pandemia.Recentemente, u Dipartimentu di l'Educazione hà implementatu una pulitica di "L'apprendimentu ùn si ferma mai" per assicurà chì ogni studiente pò cuntinuà à amparà ancu durante un periodu di bloccu.Cusì hè u listessu per a cumunicazione cummerciale.Cusì, Zoom hè diventatu un software di punta.Tuttavia, hè sfida à pruduce una videoconferenza prufessiunale è video di educazione in linea solu da laptop è smartphones.U video live stream prufessiunale deve include e quattru caratteristiche essenziali cum'è seguita.

  • Cambiamentu di più canali

Un canale unicu hè abbastanza per a cumunicazione di voce.Tuttavia, l'utilizatori anu da cambià parechji canali video per prisentà l'imaghjini di diversi parlanti è obiettivi per i corsi in linea, cunferenze cummerciale è lanciamenti di stampa.Cambia l'output video rende più faciule per e persone per capiscenu u cuntenutu di a discussione cà solu à sente a narrazione.

  • Utilizà u PIP

Hè assai più faciule per a ghjente di capiscenu presentendu u cuntenutu di u parlante è di a lezione in i frames PIP invece di mostra solu l'imaghjini di parlante.

  • Subtitulu simplice è cuncisu

Adupranu un titulu concisu è simplice per aiutà a ghjente à prestà immediatamente attenzione à u cuntenutu attuale è unisce à a discussione in a videoconferenza senza spiegà più ciò chì hè statu mintuatu prima.

  • Importazione audio da u microfonu

L'audio vene cun una maghjina.Allora i signali audio deve esse cambiatu cù diverse imagine.

 

L'applicazione Zoom supporta a cumunicazione One-to-Multiple è Multiple-to-Multiples.Suppone chì vulete usà Zoom per presentà più effetti visuali per i vostri corsi in linea prufessiunale o videoconferenza;in questu casu, avete da aghjurnà e vostre facilità invece di aduprà u vostru PC o un smartphone.I seguenti sò e FAQ nantu à l'applicazioni Zoom.Speremu chì a seguente introduzione aiuterà i lettori à fà un megliu usu di Zoom.

  • Chì Tippu di Segnale Image hè Compatibile cù Zoom?

Pudete aduprà e facilità nantu à e vostre mani cum'è un PC, una camera o una videocamera.In questu flussu di travagliu, vi furnisce segnali di quattru canali à u Zoom.Pudete stabilisce quelli facilità in diverse lochi per catturà l'imaghjini chì avete bisognu.

  1. PC: U PC produce diapositive PowerPoint, didascalie, video o grafici.
  2. Camera: A camera cù l'interfaccia HDMI pò esse una videocamera per sparà video.
  3. Camcorder: Applica una videocamera nantu à un tripode per catturà u presentatore o u cuntenutu nantu à a lavagna.

Inoltre, pudete inserisce diverse imaghjini à u vostru video Zoom appiendu camere di documenti o altri lettori multimediali.Ci hè parechje facilità dispunibili per fà u vostru video Zoom più prufessiunale.

  • Cumu cambià l'imaghjini in Zoom?

Ciò chì avete bisognu hè un video switcher prufessiunale per cambià video di più canali.U video switcher prufessiunale ùn hè micca quellu per a surviglianza.U switcher surviglianza pò causari un screnu neru senza alcunu signu;l'imagine nera hè inaccettabile in a industria di broadcast.In generale, a maiò parte di i video switchers per l'applicazioni di broadcast è AV anu interfacce SDI è HDMI.L'utilizatori ponu sceglie un video switcher propiu cumpatibile cù e so videocamere.

  • Cumu Crià una Foto in Picture in Zoom?

A funzione Picture in Picture hè a funzione integrata di u video switcher, chì ùn hè micca dispunibule in Zoom.L'utilizatori ponu utilizà un video switcher chì sustene a funzione PIP.Inoltre, a funzione PIP deve permette à l'utilizatore per aghjustà a dimensione è a pusizione di a finestra PIP secondu a preferenza di l'utilizatore.

  • Cumu creà sottotitoli in Zoom?

U video switcher duveria ancu sustene e funzioni di Titulu è Subtitulu appliendu l'effettu "Lumakey".Lumakey vi permette di caccià i culori altri ch'è i subtitulos (di solitu neri o bianchi) creati da PC, poi inserite u subtitulu ritenutu à u video.

  • Cumu impurtà l'audio multicanale in Zoom?

Se u flussu di travagliu hè simplice, pudete applicà l'audio incrustatu di u video à u video switcher.Supponete chì ci hè Audio Multi-Channel (per esempiu, i setti multipli di microfoni / audio da PPT / laptops, etc.).In questu casu, pudete bisognu di un mixer audio per gestisce e fonti audio.Utilizendu un mixer audio, l'utilizatore pò assignà u signale audio à u canale video sceltu, dopu inserisce u video cù l'audio incorporatu à Zoom.

  • Cumu inserisce u video in Zoom?

Se vulete input video à u Zoom, avete bisognu di un UVC HDMI Capture Box o un UVC SDI Capture Box per cunvertisce un HDMI o un signal video SDI.Dopu avè u video, PIP è u titulu pronti, duvete trasfiriri à Zoom utilizendu l'interfaccia USB.Una volta selezziunate u signale USB in Zoom, pudete inizià immediatamente u vostru video live in Zoom.


Postu tempu: Apr-19-2022