KIND Broadcast Portable Multi-Camera Wireless Record System(LC-8N+C25NW)

novu

Sistema di registrazione wireless multicamera portatile KIND Broadcast (LC-8N + C25NW)

U sistema di registrazione wireless portatile KIND hè una soluzione di sistema cumpleta cù un pacchettu di ripresa multicamera EFP.Hè cumpresu a cattura video mobile KIND, cunsola all-in-one di registrazione, camera PTZ wireless, tripode è altri annessi.U front end di u sistema hè una camera PTZ Broadcast KIND.U signale video locale hè catturatu da KIND NDI di qualità broadcast, camera PTZ KD-C25NW.U signale di dati remoti hè catturatu da a camera di qualità di trasmissione KIND KD-C25SRT.U codec NDI hè utilizatu per a trasmissione audio-video wireless è u trasferimentu di segnali audio-video locale per WIFI.U picculu signale audio-video di dati utilizeghja a tecnulugia di codec SRT per trasferimentu in Internet mobile.Trasferemu tutti i segni à a cunsola direttore KIND, una cunsola di catturazione portatile KIND KD-LC-8N da un Router 5G CPE.Stu sistema hà signale di qualità di trasmissione, wireless mobile, sicura è affidabile, funzione putente, è altu rapportu prezzu-prestazioni.

4K-NDI-SRT后右平白天线

L'estremità frontale di u settore di u sistema di ripresa multicamera wireless hè essenziale.KD-C25NW hà aduttatu u top imager di 1/2.5Exmor RS CMOS di qualità broadcast è zoom otticu 4K 20X.U Servomotor hè un sistema di cuntrollu di lenti zoom cù velocità di zoom veloce, alta precisione è silenziu: servomotore d'alta velocità 0,1-300 °/s, codificazione NDI integrata è sistema di registrazione.U wifi integratu di a camera hè appositamente cuncepitu per a trasmissione video wireless, trasmissione wireless NDI HX di qualità broadcast cun un ritardu di ≤100ms, una guida in trè culori per avvisà u sistema Tally, frame constant, è unità di registrazione di codice constante, u u schedariu di arregistramentu hè MP4 / MOV cù u codice di u tempu, a registrazione è l'arrestu ponu esse cuntrullati remotamente, è l'infurmazioni di arregistramentu cum'è a dimensione di a registrazione è u spaziu restu di a carta di arregistramentu pò esse rinviate à u direttore.

Stu sistema rende l'alta qualità, bassa latenza, alta affidabilità, senza filu multi-camera, è senza interferenze senza filu di ripresa in wireless broadcast-level shooting una realità.

Cù l'ubiquità di e rete mobili oghje, l'attività di tirò cummerciale ùn sò più limitate à i lochi lucali.L'aghjunzione in tempu reale di segnali audio è video da e camere remote fora di u situ in zoni remoti aghjunghjenu novi punti culminanti à a nostra ripresa cummerciale multicamera.Trasmissioni in diretta in tempu reale di siti interni è esterni Fate l'attività di sparatura più culurite.A camera wireless SRT PTZ di picculu campu KD-C25SRT adopta l'imager di livellu superiore 1/2.5 Exmor RS CMOS di trasmissione, zoom otticu 4K 20x, precisamente u listessu cum'è a tecnulugia hardware KD-C25NW, a diferenza hè chì usa codifica SRT. A tecnulugia trasmette audio è video via Internet.A camera remota SRT di KIND hà parechje caratteristiche essenziali.

480正左平45度黑

Per esempiu, KD-SK480SRT ùn hà micca solu e caratteristiche di e camere di livellu broadcast, cum'è una bona imaghjina, una alta precisione di cuntrollu è una bona linearità, a camera PTZ remota trasmette audio d'alta qualità.U signale video trasmette ancu un paru di dati bidirezionale, chì ci permette di cuntrullà remotamente u PTZ di a camera, u cuntu, a registrazione remota è u feedback di l'infurmazioni di registrazione, l'iniziu remotu, u svegliu remotu, u cuntrollu di flussu cuntinuu, è parechje altre intelligenza remota senza assistenza. .L'operazione face una camera intelligente cù un veru valore praticu.A camera remota KIND SRT PTZ ùn necessita micca IP publicu.Sempre chì pò accede à Internet, pò trasmette segnali audio è video d'alta qualità in tempu reale, convenientu per a stallazione è a implementazione.

A camera integrata di cuntrollu di càmera KIND hè stata aghjurnata in 2021. Mantene i vantaghji di l'imaghjini è u cuntrollu di u nivellu di trasmissione originale è aghjunghje un microfonu di array digitale incrustatu.Stu microfonu hà e seguenti caratteristiche:

1. Doppiu φ9.7 microfonu microfonu digitale array microfonu, omnidirezionale, bassu rumore, supportu pickup omnidirezionale di 360 gradi, distanza di pickup efficace> 6 metri;

2. Sensibilità: -26±3dB;

3. Rapportu signale-à-rumore: > 80dB;

4. Tecnulugia di trasfurmazioni audio: supportu 8K, 16K, 32K, 48KHz AEC (Echo Canceller), AGC (Automatic Gain Compensation), ANS (Background Noise Suppression);

5. Supporta quattru cascate MIC di array digitale per risponde à i bisogni di l'applicazioni di registrazione in diverse zone;

6. Caratteristiche di u rendiment: sonu chjaru, risturazione di bona qualità di sonu, udimentu còmode, alta definizione, altu gradu di riduzzione, altu rapportu signal-to-noise, bassu distorsione è pocu rumore.

A nova camera integrata di cuntrollu di càmera di KIND cù un microfonu digitale integratu hè aduprata in aule di registrazione è di trasmissione boutique.Mentre a camera produce video digitale à livellu di trasmissione, pò ancu cullà è incrustà un sonu digitale di alta qualità.L'acquisizione è a trasmissione di l'audio è u video completamente digitale assicuranu a fine di a registrazione di alta qualità è a trasmissione audio è video in un ambiente di aula cù un rumore cumplessu.

new1-2

U sistema di registrazione di u direttore utilizza a macchina integrata KIND di acquisizione, trasmissione, registrazione è trasmissione portatile KD-LC-8N, chì integra SDI, NDI, SRT, Stream, DDR, DVE, è altre fonti di signali più famose in tutte l'industrii per u processamentu di mischju. .Attualmente, l'industria di u video hà più è più bisogni di DVE.U sistema integra una commutazione dual-track DVE indipendente di 8 canali.U processatu di u canali Alpha integratu rende i sottotitoli è altri materiali più culuriti, è coopera cù a cunversione tradiziunale di mistura di Kind acquisizione, broadcasting, recording, and broadcasting machine integrata.U processu rende u sistema quasi perfettu.

L'accessori includenu un tripode in fibra di carbone.Router.Una batteria di lithium pò travaglià continuamente (alimentata da a camera) per ≥16 ore.

Lista di l'equipaggiu di u sistema di tir wireless:

1. Camera (per Production Remote) KIND Remote SRT Camera KD-C25SRT
2. Camera (per sparta fonti video in u studiu) KIND Camera wireless NDI KD-C25NW
3. Record direttu cunsola all-in-one, KD-LC-8N
4. U tripode di fibra di carbone KD-C6620A × 3
5. Micru di qualità broadcast KD-KW50T×1
6. Batteria di lithium 12V 6A 18800mAh, KD-L1206018K × 3
7. Router 5G CPE T1 è accessori × 1

I ritratti di u produttu

new1-3
new1-5
new1-4
new1-6

1.Record diretta cunsola all-in-one, KD-LC-8N

4K-NDI-SRT后右平白
4K-NDI-SRT后左平白天线

2.KIND Remote SRT Camera KD-C25SRT è KIND Wireless NDI Camera KD-25NW

new1-9

Tripode

new1-10

Micrufonu


Tempu di Postu: Dec-21-2021